chief source of love
 
الرئيسيةمكتبة الصورس .و .جالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 يوميات صعيدى أحب بنت جميله فى الجامعه(واقعيه)

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ضياء الدين سعيد
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 131
العمر : 32
الموقع : http://www.loveallah.montadarabi.com
العمل/الترفيه : الإنترنت
المزاج : لعب كرة القدم وقرأة الروايات الفرنسيه
تاريخ التسجيل : 07/12/2007

مُساهمةموضوع: يوميات صعيدى أحب بنت جميله فى الجامعه(واقعيه)   السبت ديسمبر 08, 2007 4:35 pm

قبل بدايه القصه أرجوا أن إخوانى اللى من الصعيد مش يزعلوا بس القصه دى حصلت بجد وأكيد مش الكل زى بعض

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا هنا ان شاء الله هاحط يوميات صعيدي بيحب بنات استيل اوي في الجامعة و يارب اليوميات تعجبكم
و علي فكرة اليوميات دي منقولة


نبتدى بالحلقة الاولى


احمد: لو سمحتي حضرتك...ممكن براية
نور: ههههههههههههههههههههههههههه
احمد :حضرتك بتضحكي على ايه ممكن اعرف يعني لو سمحتي
نور : مش عيب شاب في سنك يطلب براية ..ده احنا في جامعة
احمد : طيب معاكي شفرة...عشان المحاضرة هتبدأ خلاص
نور : ايييييه..ايه شفرة دي..ممكن تسكت لو سمحت
احمد : حد معاااااااه براااااااااية....او قلم زيااااااادة..ردوا
نور: انت اكيد مجنون وطي صوتك الطلبة كلها بتضحك عليك
احمد :ويضحكوا ليه ولاد الدزمة دووووووووول
نور: خلاص خلاص انا هنقل المحاضرة وبعدين اديلك تصورها
احمد :شكرا بس انقلي كويس ..وياريت تنظمي الكراسة

(اثناء ما المحاضرة شغالة ونور شغالة كتابة واحمد هيموت عشان مش معاه قلم)

احمد: يا انسة خطك زفت زفت..انتي مش مسطرة الصفحة ليه ...وفين التاريخ الهجري .يادي النيلة عليا وعلى الجامعة
نور : انت مالك ومال خطي مش كفاية هديلك تنقل مني وهتعطل انا
احمد : ليه وانتي عربية اصلك علشان تتعلطي..هما البنات متعطلين خلجة
نور : انت انسان قليل الادب...بجد مش بتعرف تكلم البنات ازاي
احمد : لأ يا شيخة والنبي المرة الجاية تبقي تجيبيلي الكتالوج بتاعك

(نور عشان رقيقة سكتت ومش عرفت ترد على بجاحة احمد وانتهت المحاضرة )

اثناء خروج الطلبة من المدرج...احمد حب يستظرف بس بطريقة غبية شوية
احمد وسط حشد من الطلبة بنات وولاد
وكأنهم قطيع من المواشي
هررررررررررررررررررر...وضحكته سمعت كل اللي ماشي

(نور بتحكي مع زميلتها من كلية تانية على احمد )

نور : بصي يا هالة الولد ده....فضيحة فضيحة يعني...وحكتلها على اللي حصل
هالة : تلاقيه شاب تحفة...مش باين عليه استايل خالص..ده لابس بدلة وكرافت
نور : بس تعرفي شكله وسيم اووووي...حاسة انه طيب وعلى سجيته
هالة :اوووو...ده وسيم؟...ده مش حاطط نقطة جيل على شعره حتى..شعره منعكش جدا
نور:يا ستي سيبك
هالة: على رأيك

خلص اول يوم في الجامعة وقبل النهاية بدقايق

احمد: يا استاذة يا انسة فين المحاضرة عايز انقلها هاتيها يلا يلا بسرعة
نور : تنقل ايه يابني دي عشر ورقات غير في رسومات وجداول
احمد :ومالهم يعني عشر ورجات انتي هتخلفي وعدك ولا ايه
نور : انا مقلتش كده بس في حاجة اسمها تصوير..اسرع يعني
احمد: هههههههههههههههههه اصور ايه بخطك الزفت ده..شوفي ...زفت
نور: حقيقي انا غلطانة وكلام هالة باين عليه صح...بعد اذنك..اوف

سابته ومشيت .....وقال

احمد: عليكي يا شيخة وعلى هالة وعلى الجامعة كلتها....وبرضه خطك زي الزفت

عاوزين تعرفوا اليوم اللي بعده حصل في ايه
تابعوا معايا بقى قصة حب احمد الصعيدي ونور البنت الاستايل

__________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://loveallah.montadarabi.com
ضياء الدين سعيد
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 131
العمر : 32
الموقع : http://www.loveallah.montadarabi.com
العمل/الترفيه : الإنترنت
المزاج : لعب كرة القدم وقرأة الروايات الفرنسيه
تاريخ التسجيل : 07/12/2007

مُساهمةموضوع: الحلقه الثانيه   السبت ديسمبر 08, 2007 4:37 pm

الحلقة التانية


وجه اليوم التاني....ولسة الحياة الجامعية لم تؤثر على تلاميذ الثانوية العامة...بس مع بلدياتنا احمد ...ماشية عكس خالص...مش عارف يتأقلم عليها
وتعالوا نشوف الايام والحياة الجامعية هتعمل ايه في احمد وهيتعامل معاها ازاي
كان ميعاد المحاضرة الساعة 8 صباحا...كان احمد واقف قصاد المدرج من 6 الصبح مش عارف ليه ونبتدي الحلقة التانية يا جامدين


احمد: ديب ديب ديب انتوا يا ناس يللي هنا...افتحوا الباب
الساعي : يا فتاح يا عليم يا رزاق يا كريم
احمد: ماترش ميا يا راجل قصاد المدرج عشان تستفتح
الساعي:يا كابتن المحاضرة لسة الساعة 8 مفيش دخول دلوقت
احمد:هدخل يعني هدخل..عليا النعمة هدخل هاااا
الساعي: قفل الباب في وشه ودخل جوا
احمد : يا ابن الدزمة انت هتضيع عليا المحاضرة شكلك
احمد: اما اروح اجيب كوباية شاي سخن مولع
الراجل: تؤمر بأيه يا فندم
احمد : شاي خمسينة بنعناع
الراجل: ايه ايه...مفيش نعناع
احمد: ومفيش نعناع ليه
الراجل : هو كده مفيش نعناع على الشاي ..النعناع لوحده
احمد :طيب هات نص كوباية شاي ونص كوباية نعناع
الراجل: خد فلوسك اهي
احمد:طب والشاي ابو نعناع فين
الراجل:اوووف
احمد:اوووف على دماغك...ابن دزمة صحيح


كان فات حوالي ساعة ونص وهو واقف في الكافتيريا عشان يشرب شاي
قرر انه يرجع للمدرج عشان يلحق مكان وبالفعل حجز مكان وخرج تاني عشان
يجيب شاي من كافتيريا تانية...ونجح انه يجيب المرة دي ..دخل المدرج وفجأة
لقى مين اعد مكانه ...مين مين مين....لقى نور فارشة كل حاجتها وبتشرب كابتشينووووووووووووووووو

احمد : بصوت لا يطاق....ايييييييييه ده يا هانم...هي وكالة من غير بواب
نور :وطي صوتك من فضلك انا بتكلم بهدوء وبأدب
احمد:هي دي طريجتي..عاجبك ولا مش عاجبك
نور:طيب انا مش هقوم
احمد: هروح للعميد يجي يقومك
نور:ههههههههههههههههههه
احمد:بتضحكي على ايه يا باردة
نور: لم نفسك
احمد: شايفاني مبعتر في الارض ولا اييييييييه
نور: مش هتحضر...هههههههههههههه
احمد :عليا الطلاج لأحضر غصب عنك وعن عين والدك....


وفجأة سمع صوت الدكتور بيناديله ......

الدكتور:مالك يابني مكشر من اول السنة ليه كده
احمد :لو سمحت معاك نمرة ماحمول العميد
الدكتور : ههههههههههه ايوة ليه
احمد : عاوز اقدم شكوى في البت دي
نور :متقولش بت
احمد :هجول بت وستين بت كمان قومي يلا
الدكتور : بس بقى اخرس شوية يا اما هطردك
احمد : انا ...تطردني ليييييييه هاتلي مكان سعادتك
الدكتور : تعالى اعد جنبي هنا على الكرسي ده
احمد : وااه...اجعد جنبك مرة واحدة يا داكتووور
الدكتور :ايوة تعالى

وهو نازل راح وقع الكتاب بتاع نور ورمى اقلامها
راحت نور ضربته على ضهره..قال ااااااااااااه
وصوته سمع المدرج كله والكل فضل يضحك عليه


الدكتور : اطلع برا يلا...مش هتحضر المحاضرة
احمد : ابوس ايدك يا بيه انا امبارح مكتبتش والنهاردة محضرش...مين يرضى بكده يا ناس
وهو خارج رمى عينه على نور ولمح فيها نظرة عطف جميلة

بعد ما المحاضرة انتهت...نور خرجت لأ حمد

نور :بجد انا اسفة اوووي
احمد : على ايه بقى ما المحاضرة خلاص
نور : خد المحاضرة بتاعتي انقلها وانا هستناك
احمد : بجد بتتكلمي بجد
نور : ايوة مع انهم اكتر من عشر صفحات بس هستناك
احمد : متشكر يا مازمازيل نورة
نور : لأ قول نور بس احنا اصدقاء وابتسمت ومشيت

احمد عمال ينقل وعمال يقول في سره...خطها زي الزفت
بس شكلها طيبة جوي....الخط مش كل حاجة في الانسان يعني
احمد لمح نور وهي جاية وبتبتسم بخجل

و لو عايزين تعرفوا قالتلوا ايه تابعوا الحلقة الجاية ان شاء الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://loveallah.montadarabi.com
ضياء الدين سعيد
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 131
العمر : 32
الموقع : http://www.loveallah.montadarabi.com
العمل/الترفيه : الإنترنت
المزاج : لعب كرة القدم وقرأة الروايات الفرنسيه
تاريخ التسجيل : 07/12/2007

مُساهمةموضوع: الجزء الثالث والأخير   السبت ديسمبر 08, 2007 4:40 pm

نور : احمد انت خلصت المحاضرة

احمد : لأ لسة انا في اول صفحة مش عارف اجرا الكلمه دى

نور قرت الكلمة

نور : اوكي كمل انا هستناك

احمد :لا لا انتي لازم تروحى دلوقتى عشان انتى اتاخرتى خالص

نور : طيب والمحاضرة

احمد : تتحرج المحاضره

نور ضحكت ضحكة رقيقة جدا حركت قلب احمد الاسد

احمد : ممكن اوصلك لحدالباب...والله لحد الباب بس

نور : اوكي اوكي مفيهاش حاجة اتفضل

احمد : انتي فى الجامعة هنا من امتى

نور :ايه يا احمد انا في سنك لسة اول سنة

احمد : اناعارف انا عارف

احمد : وياترى دخلتي هنا واسطة ولا ايه

نور: هههههههههههههههههه ...احمد مالك في ايه

احمد : لا بهرج معاكي

نور : تعرف انك.....

احمد :اني ايه؟

نور : طيب اوووي

احمد : وانتي انسانة محترمة اه فعلا محترمه بجد

نور : ميرسي

احمد :يالهوي ياني انا منجلتش المحاضرة بتاعت النهاردة

نور : ميرسي يا احمد على التوصيلة الجميلة دي منك

احمد : انتي رايحة
فييييييييييييييييين

المحاضرة

المحاضرة

المحاضرة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://loveallah.montadarabi.com
ضياء الدين سعيد
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 131
العمر : 32
الموقع : http://www.loveallah.montadarabi.com
العمل/الترفيه : الإنترنت
المزاج : لعب كرة القدم وقرأة الروايات الفرنسيه
تاريخ التسجيل : 07/12/2007

مُساهمةموضوع: ضحكت عليكوا الحلقه الرابعه   السبت ديسمبر 08, 2007 4:44 pm

يلا الحلقة الرابعة..



احمد مأجر شقة مفروشة وساكن فيها فترة الدراسة....ظبط المنبه بتاعه على ميعاد الجماعة
جرس الباب بيرن...بيرن...خبط جامد....احمد قام مخضوض وبيفتح الباب وووفجأة




هاي..انا جارتك اللي ساكنة قصادك
احمد : طيب وانا اعمل ايه يعني جارتي ولا مش جارتي
تؤ...طيب قول صباح الخير..قول صباح النور..قول صباح اللي بتغني
احمد : يا فتاح يا عليم يا رزاق يا كريم...يادي النيلة ..انتي عاوزة ايه مني دلوقتي
انا ؟ ؟
احمد : امال امي
تؤ تؤ انت عصبي كده ليه...كل شئ بالتفاهم وبالهدوء...اعملك

نسكافيه يهدي اعصابك
احمد : متشكر يا ستي متشكر خالص انا...عاوزة ايه مني على الصبح كده انا ورايا جامعة
ايه ده ..انت بتروح الجامعة...انا بفتكرك في المدرسة
احمد : صبرني يارب صبرني ...جولي عاوزة ايه هتأخر على الجماعة
عندك حبة شطة
احمد : هاا...جلتي عاوزة ايه
شطة شطة....اللي بتخلي الاكل يوحوح
احمد : لا انا مش بحب اوحوح عن اذنك...وقفل الباب ولبس بسرررعة ونزل

ركب الاتوبيس

احمد : الأجرة بكام لو سمحت يا اخينا
رد شاب ستايل...ههههههههه ايه اخينا دي دي كلمة قديمة موت
احمد : ماشي يا عم الجديد....بكام الاجرة
الكمثري :بجنيه وبريزة يا كابتن
احمد : اشمعنى وبريزة
الكمثري : حكومة تقدر تتكلم
احمد : خد يا عم ونزلني عند الباب الرئيسي

احمد داااااااااخل بيجرررري....وهووووووب...خبط في بنت وقع عليها العصير

انت غبي ...انت مبتشوفش
احمد :هشششششششششش
انت قليل الادب مش محترم كمان
احمد : هسسسسسسسسسس
احمد : انا ورايا محاضرة مش فاضيلك انا خدي منديل

انا هوريك انا لازم ابهدلك
يا عمرو يا وائل يا هيثم

عمرو : مالك بيها يا تحفة
وائل : انت لازم تتربى كويس
هيثم : مش هتروح سليم النهاردة

نور لمحت الخناقة من بعيد
نور : احمد احمد في ايه
احمد : ابعدي انتي يا نور ده تار قديم وهيخلص النهاردة
نور : احمد دي جامعة انت ممكن تتفصل
احمد : ومحضرش محاضرات تاني ؟
نور : ايوة ايوة انا هروح انده الامن
احمد : تندهي الامن يشيلوا جستي ولا ايه

وفجأة الامن جه والمشكلة اتحلت والحمد لله احمد خرج سليم
مع انه كان ادها وادود يعني بس خاف طبعا على مستقبله

احمد : متشكر يا نور جوي
نور : ده اقل واجب يعني
احمد : انتي عملتي الواجب صح
نور : واجب ايه يا احمد هو احنا في مدرسة
احمد : ههههههههههه اصلها فاكراني في المدرسة
نور : هي مين دي
احمد : اللي عاوزة الشطة
نور : انا مش فاهمة حاجة يا احمد
احمد : انتي بتحبي توحوحي
نور : هههههههههههههههههههه
احمد : هههههههههههههههههههه
نور: تعرف يا احمد ان دمك خفيف اوي
احمد : ربنا يخليكي انا مش بجدر على الكلام ده
نور : هو انا قلت حاجة يا احمد
احمد : ايوة دمي خفيف وحلو ومسمسم والكلام الكابير ده
نور : ههههههههههههههههههههههه
احمد : بتضحي على ايه عاد
نور : ههههههههههههههههههههههه
احمد : يوه يوه يوه
نور : المحضارة هتبتدي يا احمد يلا نحضر
احمد : ماتيجي نتمشى شوية في الحديقة وبلاش المحاضرة
نور : بجد ...طيب يلا
احمد : ال حديقة ال....يلا يا هانم نلحج المحاضرة انا حاجزلك جنبي


والمرة الجاي منكمل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://loveallah.montadarabi.com
ضياء الدين سعيد
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 131
العمر : 32
الموقع : http://www.loveallah.montadarabi.com
العمل/الترفيه : الإنترنت
المزاج : لعب كرة القدم وقرأة الروايات الفرنسيه
تاريخ التسجيل : 07/12/2007

مُساهمةموضوع: الحلقه الخامسه   السبت ديسمبر 08, 2007 4:45 pm

الحلقة الخامسة..


احمد دخل لقى اتنين اعدين مكانه هو ونور

احمد : ايه يا كابتن انت وهو انا حاجز المكان ده من بدري

انت حاجز صالة ولا بلكون

احمد : لأ حاجز حمام يا خفيف

هو انت فاكرني شاي ولا ايه

احمد : ايوة شاي ومتاخدش في ايدي غلوة كمان

انت باين عليك متعرفش الكابو هيثم

احمد : وانت باين عليك متعرفش احمد ابن عم هريدي عمدة القرية

ههههههههههههههههههههههههههه

احمد : بتضحك على ايه يا ابن الدذمة

ودخل احمد في عراك وكأنه عراك بين الديوك ونور مش عارفة تعمل ايه
غير انها جابت النوت بوك بتاعها وفضلت تضرب مع احمد

احمد : اي اي ايه يا نور دي دماغي انا
نور : سوري يا احمد مكنش قصدي بجد
احمد : اخرجي انتي برا وايه الجلم الرصاص اللي بتضربي بيه ده
نور : انا لازم اموته لازم اكسره

وفجأة

دخل الدكتوووووووووور

الدكتور : في ايه يا ابني انت وهي وهو

احمد : هجطعه

الدكتور : تقطع مين يابني ...احنا في جامعة

احمد : جامعة مش جامعة هجطعه

نور : ايوة احنا هنجطعه

الدكتور : تعالوا برا انت وهي

احمد : لأ والنبي يا داكتور الجو ساجعة برا جوي

الدكتور : اطلع بقولك

نور : يلا يا احمد

احمد : يلا ايه وزفت ايه ...هو احنا رايحين نتفسح

وطلعوا يا عيني هما الاتنين ولسوء حظ احمد انه برضه محضرش المحاضرة دي كمان

احمد : انا مروح يا نور

نور : لأ خليك اعد معايا شوية

احمد : لأ يا نور انا مروح

نور : انا عايزة اتكلم معاك

احمد : بكرا ان شاء الله نتكلم كتير...ماهو كده كده مش هحضر بكرا برضه

نور : انت بتحب الماحضرات ليه يا احمد

احمد : انا جاي مصر عشان اتعلم يا نور مش عشان اتنزه

نور : انا عارفة انك شاب مش فاضي من جواك

احمد : ربنا يخليكي يا نور

نور : اي نعم انت مش مهتم بمظرك...ومش بتسرح شعرك حلو...بس حاسة انك وسيم اووي

احمد : ماتجولي معفن احسن يا ست نور

نور : انا مش اقصد خالص

احمد : ولا تقصدي...انا جيت مصر غلط من اساسه دي مش بيئتي ولا دي حياتي

نور : انا اسفة

احمد : انا اللي اسف ....عن اذنك

وبعد ما احمد مشي نور مشيت هي كمان وكانت زعلانة جدا من كلامها معاه ولو انها مكنتش تقصد بس احمد حساس حبتين

نور حاولت تتصل باحمد عن طريق جارته

نور : الو ممكن اكلم احمد جار حضرتك

الجارة : احمد مين يا انسة

نور : احمد جارك

الجارة : اااه تقصدي حمادة ميدو مودي

نور : انتي مسمياه كده

الجارة : هو بيحبني اووي اقوله كده

نور : طيب كويس ممكن تناديه

الجارة : احمد احمد احمد احمد

احمد احمد احمد احمد

احمد : سلام قولا من رب رحيم..اختشي يا ولية على دمك بجى في حد يخبط على حد الساعة عشرة بالليل

الجارة : يووه ايه يا ميدو ..انا خضيتك ولا ايه...طيب تعالى في حضن ماما تعالى

احمد : اخلصي يا ست عاوزة ايه مني وليه بتخبطي في وقت زي ده

تليفون عاوزك

احمد : والتليفون عاوزني في ايه

هههههههههههههههه جتك ايه يا موودي يا سكر
اقصد حد عاوزك على التليفون

احمد : ابوووووووويا جراله ايه انطجي قولي

لأ لأ ده صوت واحدة

احمد : امي امي اما مالها مالها

الجارة : ده صوت جثة

احمد : ههههههههههههههههههههههه
احمد : والجثة هتتكلم ازاي يا ام مخ تاخين

تعالى ورايا يا مووودي وانا اخليها تنطق وتتكلم

احمد : طيب يا وش المصايب

نور : سمعت ضحك احمد ويا جارته دي ...وقفلت السكة

احمد : الو الو ...الو الو

احمد : هههههههههههههههههههههههههه

احمد : الجثة مش راضية تنطق...ده باين كده الجثة ماتت
هههههههههههههههههههههههههههههههههه

ووووووووووواشوفكم الحلقة

الجاي ان شاء الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://loveallah.montadarabi.com
ضياء الدين سعيد
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 131
العمر : 32
الموقع : http://www.loveallah.montadarabi.com
العمل/الترفيه : الإنترنت
المزاج : لعب كرة القدم وقرأة الروايات الفرنسيه
تاريخ التسجيل : 07/12/2007

مُساهمةموضوع: الحلقه السادسه   السبت ديسمبر 08, 2007 4:48 pm

ساتستكمل لكم باقي حلقات المسلسل
يارب تعجبكم

الحلقه السادسه

وبعد ما نور كلمت احمد في التليفون...وكانت زعلانة جدا لما سمعت صوت جارته...واحمد مكنش داري بالدنيا ساعتها ...من ساعتها احمد ابتدى يروح الكلية وكان متخاصم مع نور بعد كلمتها الجارحة ليه...انه مش استايل وشعره دايما منعكش....ابتدا ينتظم شوية في الدراسة لحد ما جت الامتحانات وده كان اخر يوم في الامتحانات

احمد بيكلم واحد صاحبه عن الامتحان

احمد : امتحان ممتاااااااز سهل ميا
صاحبه : حرام عليك..ده انا مكتبتش حرف
احمد : ليه جلمك اتجصف ولا ايه
صاحبه : لأ يابني الامتحان مليان
احمد : بوي ..مليان ايه انت هتجنني
صاحبه : في ايه دلوقتي
احمد : انت طلعت اول مسألة كام
صاحبه: محلتهاش
احمد : والتانية
صاحبه : 100
احمد : حمار
احمد : طب والتالتة
صاحبه : 2000
احمد : حمار
صاحبه : يوووه
احمد : طب والرابعة
صاحبه : محلتهاش
احمد : يا حمار هما تلاتة بس
صاحبه : انت اعد ولا هتسافر البلد
احمد : لأ هسافر انا مش ليا حد هنا

ولسة بيدور وشه....قرب عليه الملاك نور...وبصوت رقيق

نور : يارب تكون حليت كويس
احمد : ايوة الامتحان كان ممتاز
نور : لسة زعلان مني
احمد : وهزعل منك ليه...احنا بيننا ايه
نور : مفش عادي بسألك ..آنت ليه دايما عصبي
احمد : على فكرة انا لو مجبتش امتياز هيكون بسببك
نور : ليه بس...آنا السبب
احمد : فاكره الكام محاضرة اللي اطردت فيهم بسببك
نور : هههههههههههههههههههههه
احمد : هههههههههههههههههههههههههههه
نور : وحياة اغلى ما عندك مش تزعل مني
احمد : طمنيني عملتي ايه في الامتحان
نور : بليز يا احمد متزعلش مني اسفة بجد
احمد :وحشتيني
نور : انا ؟
احمد: وحشتيني يا امي
نور : هههههههههههههههههههههههه
احمد :مالك اتخضيتي لما قلت وحشتيني
نور : وانا هتخض ليه
احمد : اسألي نفسك
نور : هه ظريف
احمد : امسكي نفسك شوية يا بت
نور : هههه خفيف
احمد : مش ملاحظة حاجة عليا
نور: لأ بس شايفاك مبسوط عن قبل كده الحمد لله
احمد : لأ لأ حاجة في شكلي
نور : الراجل مش بشكله
احمد : اااااااه والله....بعد ايه ...مش كان شعري متنعكش ومش بيتسرح
نور : انا مكنتش اقصد ...كنت بهزر معاك
احمد : اااااااااااااه بعد ايه بقى بعد ما جبت علبة كريم بامبرز ب 25 جنيه
نور : ههههههههههههههههههههههههه اسمه بالمرز
احمد : ايوة امسكي في التفاهات دي...يعني شعري وحش
نور : جميل
احمد : بجد
نور : جميل راتب ده ممثل ممتاز
احمد : ااه يا رخمة
نور : هههههههههههههههههههههههههه
احمد : انا هسافر اسبوعين وجاي تاني
نور : ليه كده خليك هنا
احمد : هستنى ليه
نور : نروح شرم الشيخ مع الجامعة
احمد : رحتها كتير كفر الشيخ
نور : شرم شرم
احمد : بتاعت البنات البلبوسة
نور : عيببببب
احمد : في ايه هو انا اللي بلبستهم
نور : خلاص بقى رد عليا عشان نروح ..اتصل بيا
احمد : ان شاء الله
نور : اوكي اشوفك على خير
احمد : كنت عايز اقولك حاجة مهمة اوووي من زمان
نور: ايه هي يا احمد قول قول
احمد : مش مسامحك على المحاضرتين اللي محضرتهمش بسببك
نور : مع السلامة يا احمد
احمد : سلام يا نور

وهو مروح بقى......عليا الطلاج لهروح الرحلة ....عاوزين نغير دو بقى


__________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://loveallah.montadarabi.com
ضياء الدين سعيد
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 131
العمر : 32
الموقع : http://www.loveallah.montadarabi.com
العمل/الترفيه : الإنترنت
المزاج : لعب كرة القدم وقرأة الروايات الفرنسيه
تاريخ التسجيل : 07/12/2007

مُساهمةموضوع: الحلقه السابعه   السبت ديسمبر 08, 2007 4:50 pm

الحلقه السابعه

وبعد ما احمد خلص امتحانات هو ونور وقرر انه يطلع الرحلة وكان ميعاد الرحلة اتحدد

نور : هو احمد اتأخر كده ليه
ريم : أنتي مالك مش على بعضك ليه
نور : وانتي مالك
ريم : مش عارفة مهتمة بواحد زي ده ازاي
نور : ملكيش دعوة بقى
ريم : صحيح عملتي ايه في العريس اللي اتقدملك
نور : رفضته طبعا..انا لسة مش عاوزة ارتبط دلوقتي

ولسة الأتوبيس هيتحرك كان احمد وصل ونور تنفست الصعداء

احمد : ايه يا جماعة انتوا كنتوا مستنيين حاجة ولا ايه
ريم : ابدا كنا مستنيين القطر
احمد : هو احنا هنسافر في الاتوبيس ولا الجطر
ريم : يااااربي
نور : ههههههههههههههههههههههههه جامدة دي يا احمد
احمد :اي خدمة يا نور ابقي تعالي كل يوم
نور : اجي فين
احمد : لا لا متاخديش في بالك

والكل ركب الاتوبيس وفجأة احمد بيطلع من شنطته طبلة كبيرة
وشغال ضرب عليها لحد ما وجع دماغ الناس كلها والكل زهق منه

احمد : ايه يا رحلة فقر مالكم ساكتين ليه محدش بيرجص ليه هطبل وهرجص في نفس الوقت ولا ايه
نور : ابدا يا احمد بس الطبلة صوتها عالي اووووي
احمد : مانا عارف ان صوتها عالي...مكنتش اعرف انها هتضايقكوا كده
نور : عامة انا مش مضايقة انا مبسوطة بيها


وفجأة احمد بيطلع من شنطته زمارة كبيرة بتاعة الفرق الشعبية
وفضل يوجع دماغ الشباب كلهم بأصوات الالات الموسيقية الغبية دي
وفضل على هذا الحال لحد ما وصلوا

احمد : يا بووووي يا جدعان المنطجة هنا جامدة جوي جوي
نور : انت اول مرة تيجي هنا
احمد : لأ جيت قبل كده ايام الحرب
نور : حرب ايه يا احمد ..هو انت حضرت حروب
احمد : هو احنا هنروح امتى يا نور
نور : يعني لسة اسبوع...انت زهقت ولا ايه
احمد : لا لا خالص بس انا مجبتش اكل كفاية
نور : احمد اكل ايه بس هنا الاكل اوبين بوفيه
احمد : يعني ايه
نور : يعني تاكل اللي انت عايزه
احمد : يالهوي ياني يا جدعااااان
نور : انا هطلع اغير بقى
احمد : اوعي تجولي هتلبسي لباس البحر
نور : هههههههههههههههههه ايه يا احمد ده بس
احمد : صدجيني معرفكيش تاني
نور : انت هتنزل البسين بأيه ...معاك ماييوه
احمد : لأ انا ابويا جايبلي ترننج من السعودية هنزل بيه
نور : مينفعش يا احمد
احمد : بجولك من السعودية ..جامد جدا جدا
نور :طيب يلا نفطر بقى عشان جعانة
احمد : انتي على طول جعانة كده
نور : ههههههههههههههههه انا بحب الاكل اوي
احمد : انا اخر حاجة افكر فيها الاكل
نور : يعني مش هتفطر
احمد : في مش وخيار وعيش بلدي

نور كانت عاوزة تقوله ده عند ماما الكلام ده

احمد : كل ده اكل يا نااااااااااس ...هيخلص امتى ده بس
نور : كل على اد ما تقدر يا احمد
احمد : عليا الطلاج انا هاكل وكل لحد ما افرجع كده
نور :انا طالعة اغير ونازلة
احمد : تغيري ايه بس يا شيخة بصي على نفسك في المراية وشوفي الولية الجااامدة دي
يابووووووووووووووي انا لازم اروح اتعرف عليها دي لابسة كلسوووون جاامد جوي جوي

و


نكمل الحلقه الجايه





__________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://loveallah.montadarabi.com
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: يوميات صعيدى أحب بنت جميله فى الجامعه(واقعيه)   الإثنين ديسمبر 10, 2007 1:32 pm

يللا أنا مستنية الحلقة اللي جاية وخد بالك انا صعيدية جدا ووالله الصعايدة طيبين جدا وعلى العموم الحكاية جميلة جدا جدا و أسلوبها ممتع أوي وربنا يكرمك يا ضياء.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ضياء الدين سعيد
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 131
العمر : 32
الموقع : http://www.loveallah.montadarabi.com
العمل/الترفيه : الإنترنت
المزاج : لعب كرة القدم وقرأة الروايات الفرنسيه
تاريخ التسجيل : 07/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: يوميات صعيدى أحب بنت جميله فى الجامعه(واقعيه)   الإثنين يناير 07, 2008 1:30 am

أمة الرحمن كتب:
يللا أنا مستنية الحلقة اللي جاية وخد بالك انا صعيدية جدا ووالله الصعايدة طيبين جدا وعلى العموم الحكاية جميلة جدا جدا و أسلوبها ممتع أوي وربنا يكرمك يا ضياء.
الحلقة الثامنة
أحمد شاف
الوليه ام كلسون اتجنن عليها راح رايح وراها واختفى من قدام نور في ثوانى
أحمد: ايه يا وليه الكلسون الدامد ده وايه الشياكه دى كلها
الوليه:ايه الاشكال البيئة دى
أحمد: بيجة ؟ طب والله انتى اللى بيجة ومعفنة كمان وريحتك منتنه وشكلك من اللى بيستحموا من العيد للعيد
الوليه: تصدق بقى لو مسكتش انا هندهلك اللى يعرفك شغلك كويس
أحمد: ههههههه هتندهى مين يعنى بالكلسون اللى انتى لابساه ده
الوليه: لا دا انت قليل الادب ومش متربى وعايز اللى يربيك ..
وبعدين ايه كلسون دى وفين هو اصلا؟

أحمد:اه جولى كده بقى ان انتى من الاول عايزة تعرفى معناها وعماله تتوهى فى مواضيييييع تانيه اه يا لجيمه
الوليه:يا تااااااااامر ياأدهاااااااااااااااام
أحمد: يطلعوا مين ان شاء الله سى تامر وسى ادهم دوووول ولادك العفاريت الصغنانين ولا الكلاب البلوكسر بتوعك
الولية: بلوكسرههههههههههههههههههههههه

أحمد: بتضحكى على ايه يا وليه دلوجيت
الولية: ( ولية )انا هعرفك دلوقتى على قلة ادبك والسفاله اللى انت فيها دى
أحمد: طب والله انتى بوج على الفاضى


.. بسم الله ماشاء الله على تامر وادهم وهما رايحين لمامتهم كل واحد فيهم عامل زى السوبر جيت ..
تامروادهم: ايوااااااا يا ماما كنتى بتندهى علينا
الولية: ايوه ياحبايبى الكلب ده كان عمال يقل ادبو معايا وقال عليكوا انكوا عفاريت صوغنانين وكلاب بلوكسر
تامروادهم: انت قولت كده علينايااااااااااااه

أحمد: عليا الطلاج ما حصل الكلام ده يا عم البلدوزر انت وهو كل اللى حصل انى كنت بجولها الساعة كام يا هانم

مامة تامر وادهم بتوجه الكلام لأحمد بس بحنيه زى ما انتوا عارفين

الولية: هانم اه يا كداب دى عمرها ما طلعت من بؤك خالص ليا يا عديم النظر وكمان يا حبايبى كل شوية يقولى يا ولية
تامروادهم: احنا ماما يتقالها يا ولية دا انت هتموت النهارده
أحمد: يا رداله استنوا بس كده
واهدوا طب انا هجول ايه اللى حصل

تامروادهم: واحنا هنستناك لما تحكيلنا ايه اللى حصل يا عم الكتكوت وبعدين ايه برطمان الكاتشب اللى انت واقع فى ده حد يلبس بنطلون احمر

أحمد: لو سمحت يا أخ متقولش كتكوت دى وبعدين انت عندك عمى الوان ولاايه

تامروادهم: انت كمان بترد على اخويا دا احنا هنعملك شمسية

أحمد :يااااااه عليكوا هو الواحد ميعرفش يهزر معاكوا كده اااابدآآآآ

نور:أحماااااااااااااااااد
أحمد: ايوم يا نور انا هنا واقف مع ناس صحابى

تامروادهم: صاحبك مين دول ياااااه دااحنا هنفرمك دلوقتى

أحمد: لأوالنبى يا كابتن اصلها الموزة بتاعتى ومش عايزها تشوفنى وانا بتفرم

نور: ايه يااحمد انت اختفيت مرة واحدة كده ليه وجريت ورا الست اللى كنت بتقول عليها وليههههههههه
وعملت ايه معاها بقى يا سيدى فى الاخر ...
بس انا زعلانه علشان تسيبنى وتقوم تجرى وراها كده
أحمد: طب بجولك ايه دلوجتى اجرى انزلى البحر شوية وانا هحصلك

نور: لأ انت بجد عملت معاها ايه ومش تعرفنا على صحابك .
انما انت مقولتليش انك ليك صحاب هنا

أحمد : ما اصل انا لسه متعرف عليهم دلوجتى


...
ام تامروادهم كانت بتجيب حاجه ورجعت لهم تانى

نور : الحق يا احمد الست ام كلسون اللىكنت بتقول عليهها جايه هناك اهيه

أحمد: يا بت اجفلى خشمك ده بدل ما اقطعلك لسانك هههههههههههههههههههههههههههههههههه
ونشوف الحلقه الجايه احمد هيخرج من المأزق
دا ازاى

_________________
عمرى أصبح اليوم مجهـــــــــول
وطريقى بين الدروب مقتــــــــول
ووجهى وتجاعيد الزمان أصحاب
وهــــــذا الحســـــــن كـــم يزول
بكــــى قلبـــــى وجف دمعـــــــه
من ظلـــــم أحلام لم تحـــــــــول
ما بقدرى وما بزمان وكأنه
مكتوب بنصل سيف مسلول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://loveallah.montadarabi.com
ضياء الدين سعيد
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 131
العمر : 32
الموقع : http://www.loveallah.montadarabi.com
العمل/الترفيه : الإنترنت
المزاج : لعب كرة القدم وقرأة الروايات الفرنسيه
تاريخ التسجيل : 07/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: يوميات صعيدى أحب بنت جميله فى الجامعه(واقعيه)   الإثنين يناير 07, 2008 1:35 am

الحلقة التاسعه




بعد ما مامه تامر وادهم جتلهم

الولية: ها يا حبايبى عملتوا ايه مع الكلب ده

نور: كلب ...انتى قصدك على مين يا هانم

الولية: قصدى على السافل قليل الادب اللى واقف جنبك ده
أحمد: لالالا انتى كده عديتى حدودك يا جمورة وانا مش هجدر امسك نفسى بعد كده
تامروادهم: انت بتكلم مين كده ياااااااااه
أحمد: بكلم صاحبتى يا عم الحد انت وهو

تامروادهم:ااااااه افتكرنا حاجه تانيه

أحمدجه جنب تامروادهم بصوت واطى والنبى يا كابتن انت وهو متخلوش شكلى وحش جدام الموزة بتاعتى

تامروادهم: هههههههههههههه وانت عندك موزة يا بأف

أحمد:لالالا انتوا زودتوها على الاخر انت واخوك يا عم الجمور
تامروادهم: نعم ياكوتوموتو

أحمد: بص برده تانى بتربط الهزار بالجد ياددع انا بمزح معاااااك
تامروادهم: ما علينا انجز وودع الموزة بتاعتك علشان انت هتموت دلوقتى
أحمد: لأ والنبى يا كابتن بلااااااش وانا لابس الترنج اللى ابويا الحج جايبهولى من السعودية

تامروادهم: ااااااانجز ..... طب لما انت مش اد المعاكسه والكلام ده بتعاكس ليييييييه

نور: أحمد انا مش فاهمه حاجه

أحمد : استنى يا نور ... معندناش حريم تفتح خشمها والرداله بيتكلموا
نور: يا أحمد دول بيقولوا هيضربوك وكلام غريب كده
أحمد : ياسيتى دول بيهزرووووا معايا

تامروادهم: لأ مبنهزرش .....
الوليه:علشان لازم قلالات الادب اللى زيك يتربوا كويس ويعرفوا شغلهم

أحمد بيقرب من أم تامروادهم وبيقولها

أحمد : معلش يا هانم ..متزعليش يا جمر انتى وبعدين انتى احلويتى عن جول مرة شوفتك فيها كده ليه
الوليه: خلاص يا ولاد سماح المرة دى ده طلع مؤدب

وبتروح مقربه من احمد وموشوشاه فى ودنه

الوليه:هستناك بكره على البيتش الساعة 10 الصبح اوعا متجيش

احمد: قشطه يا موزة من 8الصبح هكون متلجح على البيشت
الوليه: يلا يا اولاااااااد
أحمد : سلام يا رداله بس اوعوا تنسوا

نور : احمد انا مش فاهمه حاجه خالص وبعدين تعالا هنا كانت بتقولك ايه الست دى
أحمد: لالالا يا نور مفيش حاجه
نور:خلاص اوك يا احمد براحتك .... شكرآ

أحمد : وه وه وه ... الجمر بتاعى انا يزعل منى ازااااى بس
نور : ابعد بقى بعيد عنى انا زعلانه منك
أحمد :طب والله ارمى نفسى فى البحر واغرق نفسى كمان علشان ترتاحى
نور : لأ لأ يااحمد اوعا تعمل كده
أحمد : كنت عارف يا جمر انك هتجولى كده وهتخافى عليا كماااان
نور: أنااااااا ؟
أحمد : لأ الولييييه ههههههههههههههه
نور: ماشى ماشى براحتك

احمد: انا جعااااااان جوىجوى

وهما رايحين البوفيه اللى على البلاج احمد قابل واحد صاحبه من الرحله معاهم
وكان متابع الحوار من الاول بتاع الوليه ام كلسون لحد الاخر
صاحبه : ايه يا رامبو عملت ايه مع الكباتن اللى كانوا عاملين زى البلدوزر اللى كانوا عايزين يفرمووك ههههههههههه
أحمد :ازيك ياض عامل ايه وفينك كده
صاحبه : انت اطرش ولا ايه يا عم بقولك عملت ايه مع الاشباح اللى كانت عايزة تاكلك دى

أحمد: لالالا ياعم انا بطلت افلام رعب من زماااااااان ياعم الحج

صاحبه: ااااااه هى نور متعرفش اللى انت عملته واللى كان هيحصلك ولا ايه

نور بتبص لأحمد بصه استغراب

أحمد: طب تعالى يا نور نجيب حاده ونيجى على طوووول
نور: احمد لو سمحت فهمنى ايه اللى حصل انت مبتخبيش عليا حاجه
احمد فى سره الله يخرب بيتك دا انا مصدقت انها نسيت الموضوع
أحمد: يا سيتى كل اللى حصل ان انا بعد لما عاكست الوليه راحت مناديالى ولادها الاتنين اللى عاملين زى الباب اللى كانوا واقفين دول
نور: وبعدين....
أحمد: بس يا سيتى كانوا عايزين يعرفوا انا عملت كده ليه زى ما انتى شوفتى كده بس انا جولتلهم اللى هيجرب منى عليا الطلاج لأتصل بابويا الحج هريدى فى البلد واخليه يجى يجتلكم
نور: يا احمد دا انت عقباال ما ابوك الحج يكون وصل عندنا هنا هيكونوا عملوك زى الكوتش
أحمد : ((كوتش )) ...
شكرا يا ست نور انا غلطان انى حكيتلك
نور: يا أحمد يا أحمد تعالا بس اقولك انا كنت بهزر معاك والله ...
انت قماص اوووى

أحمد : لا انا جعان هروح اكل وانام علشان ورايا بكره را ندفو

تانى يوم والساعه بقت 7الصبح

أحمد: وه وه وه ... يابوووووى الوليه كده هتروح ومش هتلاجينى على البيشت
أحمد كان على البيتش الساعه 8 بالظبط زى ماقالها وفجأة تيجى الساعه 9,30
واحمد يلاقى مين اللى جاااااايله على البحر
وهو قاااااعد
................

.
.
.

((( توقعوا انتوا )))
الباقي الحلقه القادمه

_________________
عمرى أصبح اليوم مجهـــــــــول
وطريقى بين الدروب مقتــــــــول
ووجهى وتجاعيد الزمان أصحاب
وهــــــذا الحســـــــن كـــم يزول
بكــــى قلبـــــى وجف دمعـــــــه
من ظلـــــم أحلام لم تحـــــــــول
ما بقدرى وما بزمان وكأنه
مكتوب بنصل سيف مسلول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://loveallah.montadarabi.com
ضياء الدين سعيد
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 131
العمر : 32
الموقع : http://www.loveallah.montadarabi.com
العمل/الترفيه : الإنترنت
المزاج : لعب كرة القدم وقرأة الروايات الفرنسيه
تاريخ التسجيل : 07/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: يوميات صعيدى أحب بنت جميله فى الجامعه(واقعيه)   الإثنين يناير 07, 2008 1:38 am

ضياء الدين سعيد كتب:
الحلقة التاسعه




بعد ما مامه تامر وادهم جتلهم

الولية: ها يا حبايبى عملتوا ايه مع الكلب ده

نور: كلب ...انتى قصدك على مين يا هانم

الولية: قصدى على السافل قليل الادب اللى واقف جنبك ده
أحمد: لالالا انتى كده عديتى حدودك يا جمورة وانا مش هجدر امسك نفسى بعد كده
تامروادهم: انت بتكلم مين كده ياااااااااه
أحمد: بكلم صاحبتى يا عم الحد انت وهو

تامروادهم:ااااااه افتكرنا حاجه تانيه

أحمدجه جنب تامروادهم بصوت واطى والنبى يا كابتن انت وهو متخلوش شكلى وحش جدام الموزة بتاعتى

تامروادهم: هههههههههههههه وانت عندك موزة يا بأف

أحمد:لالالا انتوا زودتوها على الاخر انت واخوك يا عم الجمور
تامروادهم: نعم ياكوتوموتو

أحمد: بص برده تانى بتربط الهزار بالجد ياددع انا بمزح معاااااك
تامروادهم: ما علينا انجز وودع الموزة بتاعتك علشان انت هتموت دلوقتى
أحمد: لأ والنبى يا كابتن بلااااااش وانا لابس الترنج اللى ابويا الحج جايبهولى من السعودية

تامروادهم: ااااااانجز ..... طب لما انت مش اد المعاكسه والكلام ده بتعاكس ليييييييه

نور: أحمد انا مش فاهمه حاجه

أحمد : استنى يا نور ... معندناش حريم تفتح خشمها والرداله بيتكلموا
نور: يا أحمد دول بيقولوا هيضربوك وكلام غريب كده
أحمد : ياسيتى دول بيهزرووووا معايا

تامروادهم: لأ مبنهزرش .....
الوليه:علشان لازم قلالات الادب اللى زيك يتربوا كويس ويعرفوا شغلهم

أحمد بيقرب من أم تامروادهم وبيقولها

أحمد : معلش يا هانم ..متزعليش يا جمر انتى وبعدين انتى احلويتى عن جول مرة شوفتك فيها كده ليه
الوليه: خلاص يا ولاد سماح المرة دى ده طلع مؤدب

وبتروح مقربه من احمد وموشوشاه فى ودنه

الوليه:هستناك بكره على البيتش الساعة 10 الصبح اوعا متجيش

احمد: قشطه يا موزة من 8الصبح هكون متلجح على البيشت
الوليه: يلا يا اولاااااااد
أحمد : سلام يا رداله بس اوعوا تنسوا

نور : احمد انا مش فاهمه حاجه خالص وبعدين تعالا هنا كانت بتقولك ايه الست دى
أحمد: لالالا يا نور مفيش حاجه
نور:خلاص اوك يا احمد براحتك .... شكرآ

أحمد : وه وه وه ... الجمر بتاعى انا يزعل منى ازااااى بس
نور : ابعد بقى بعيد عنى انا زعلانه منك
أحمد :طب والله ارمى نفسى فى البحر واغرق نفسى كمان علشان ترتاحى
نور : لأ لأ يااحمد اوعا تعمل كده
أحمد : كنت عارف يا جمر انك هتجولى كده وهتخافى عليا كماااان
نور: أنااااااا ؟
أحمد : لأ الولييييه ههههههههههههههه
نور: ماشى ماشى براحتك

احمد: انا جعااااااان جوىجوى

وهما رايحين البوفيه اللى على البلاج احمد قابل واحد صاحبه من الرحله معاهم
وكان متابع الحوار من الاول بتاع الوليه ام كلسون لحد الاخر
صاحبه : ايه يا رامبو عملت ايه مع الكباتن اللى كانوا عاملين زى البلدوزر اللى كانوا عايزين يفرمووك ههههههههههه
أحمد :ازيك ياض عامل ايه وفينك كده
صاحبه : انت اطرش ولا ايه يا عم بقولك عملت ايه مع الاشباح اللى كانت عايزة تاكلك دى

أحمد: لالالا ياعم انا بطلت افلام رعب من زماااااااان ياعم الحج

صاحبه: ااااااه هى نور متعرفش اللى انت عملته واللى كان هيحصلك ولا ايه

نور بتبص لأحمد بصه استغراب

أحمد: طب تعالى يا نور نجيب حاده ونيجى على طوووول
نور: احمد لو سمحت فهمنى ايه اللى حصل انت مبتخبيش عليا حاجه
احمد فى سره الله يخرب بيتك دا انا مصدقت انها نسيت الموضوع
أحمد: يا سيتى كل اللى حصل ان انا بعد لما عاكست الوليه راحت مناديالى ولادها الاتنين اللى عاملين زى الباب اللى كانوا واقفين دول
نور: وبعدين....
أحمد: بس يا سيتى كانوا عايزين يعرفوا انا عملت كده ليه زى ما انتى شوفتى كده بس انا جولتلهم اللى هيجرب منى عليا الطلاج لأتصل بابويا الحج هريدى فى البلد واخليه يجى يجتلكم
نور: يا احمد دا انت عقباال ما ابوك الحج يكون وصل عندنا هنا هيكونوا عملوك زى الكوتش
أحمد : ((كوتش )) ...
شكرا يا ست نور انا غلطان انى حكيتلك
نور: يا أحمد يا أحمد تعالا بس اقولك انا كنت بهزر معاك والله ...
انت قماص اوووى

أحمد : لا انا جعان هروح اكل وانام علشان ورايا بكره را ندفو

تانى يوم والساعه بقت 7الصبح

أحمد: وه وه وه ... يابوووووى الوليه كده هتروح ومش هتلاجينى على البيشت
أحمد كان على البيتش الساعه 8 بالظبط زى ماقالها وفجأة تيجى الساعه 9,30
واحمد يلاقى مين اللى جاااااايله على البحر
وهو قاااااعد
................

.
.
.

((( توقعوا انتوا )))
الباقي الحلقه القادمه



الحلقه العا شرة
أحمد وهو قاعد على البلاج مستنى ام ادهم وتامر

ميييييييين اللى طب عليييييييه
..........



.
.
.
الوليه: ايه يا ميدو إتأخرت عليك
أحمد : لا لا خالص وحتى لو إتخرت يا جمر
الوليه : لا دا أنت شكلك شقى خالص
أحمد: لا دانا اعجبك جوى جوى
الوليه: طيب هنشوف كل حاجه

وهما قاعدين ميين اللى طب عليهم
.............

الجميله نور
ايه انتوا افتكرتوا مين مش كفايه كان هيتاكل علقه امبارح
.
من غير نفس بقى ونور بتتكلم
.
نور: ازيك يا احمد انت هنا من بدرى ولا ايه ؟
أحمد : اه قولت اشم هوا نضيف على الصبح كده
نور: طب تعالا معايا يا احمد لو سمحت انا عايزاك
أحمد : حاضر يانور 5 دجايج وهكون عندك بس اسبجينى انتى
نور : لأ يا احمد لو سمحت انا عايزاك دلوقتى ممكن
أحمد علشان خاطر ميزعلش نور وعلشان هو ميقدرش علىزعلهاراح قايم وراها على طول
نور: ايه يا احمد اللى بينك وبين الست دى ممكن اعرف ؟
أحمد : مفيش حاجه يا نور صدجينى
نور : انتا يا احمدمتعودش تكدب عليا كده
أحمد : وانا والله يا نور معرفش الوليه ام كلسون دى عايزة منى ايه؟
نور بصراحه انا فى حاجه عايز اجولهالك من زمان وكاتمها فى جلبى من زمان جوى جوى
انا يا نور .............
الوليه: ايه واقفين بتقولوا ايه يا أمامييييييير ..
تعالا يا ميدو انا عاوزاك فى حاجه
وراحه شدااااااه من ايده
نور : ميدو !
نور : يا احمد تعالا انا عاوزاك
واحمد واقف مش عارف يعمل ايه
وراحه الوليه شداااه تانى وخدتو ومشيواااااا بعيد عن نور وهو مش عارف يعمل ايه..


المهم نور كانت هتتجن ومش عارفه تعمل ايه
_ وبعد ما رجع حمد
احمد : يا ساتر يا رب على الوليه دى اعوذ بالله

نور: ايه يا احمد كنت فين انا كنت قلقانه عليك قوى وزعلت منك اوى برده علشان مشيت وسبتنى مع الست دي
احمد: دى وليه مجنونه
نور: ليه كانت عاوزة ايه
احمد: كانت بتطلب حاجات غريبه كده وكل شويه تجولى انت صعيدى اى كلام و
لا صعيدى جامد ..
والحمد لله ان ربنا نجانى منها
نور: لا والنبى وبعدين ؟؟؟؟
أحمد : مكونتش اعرف انها كده اناكنت فاكرها عايزةخدمه منى اجدمهلها ولا حاجه طلعت غير كده خالص
نور: طب على لعموم يا احمد انا مش عايزاك تقف معاها تانى ولا تروح معاها تاني

احمد:طلباتك جوامر يا جمر انت والله انت جمر واللى يجول غير كدهيبجا دموسة وابندموسه
نور: هههههههههههههههه
نور: ياااه يا احمد خلاص فاضل 3 ايام والرحلهتخلص ونرجع للترم التانى

احمد : بس انا عايز اجضى ال3 ايام دول وانا معاك ياجمر وعايز اعوضك عن كل اللى فاااااات
نور: بمناسبه ايه يا احمد بتقول الكلام ده وبعدين انت مين سمحلك تقولى كده وبناءن على ايه بتقوله اساسا

احمد وشه اتقلب وجاااااب 100 لون وقبل ما يرد عليهاا........
نور :ههههههههههههههههههه ايه مالك انت عملت كده ليه وانا كنت بهزر معاك على فكره هههههههه
أحمد : اووووووف وه يابووووووى خضتينى يا شيخه انا قولت ايه اللي حصل.
انا عمرى ما حد حرجنى كده خالص
نور: لالالامتخافش كنت بهزر ههههههههه
أحمد : يااااااااه على هزارك اللى عامل زى هزار الراجل بتاع جلد الخرفان اللى بيعدى علينا كل عيد فى البلد
نور: جلدالخرفااااان هههههههههههههه
احمد : يا بت بهزر معاكى دا انتى دمك زى السكر
المهم بس دلوجتى انا لازم اتصل بأبويا الحج فى البلد واطنمه عليا يا نور احسن يكوووون جلجان عليا ولا حاجه وبعدين هو جالى قبل ما تنزل الترعه ( البسين ) اللى انت رايحها ابقا كلمنى وانا نسيت خالص
نور : ترعه
هههههه المهم يا احمد د موبيلى وكلمه
احمد : لا يا نور اصل المكالمه ممكن تكون غاليه شويه نور: يا احمد ولا يهمك الرصيد كله تحت امرك احمد :لا يا نور دا كتير والله ربنا يخليكى ليا يارب بس معلشولو فيها رخامه انتى معاكي اد ايه رصيد
ههههههههههه بهزر معاكى طبعا
نور: خد بقى وبطل رخامه وكلم الحج هريدى وسلملى عليه جوي جوي جوي
هههههههه
احمد : ههههههه ماشى ياسيتى بس بشرط هبقا اديكى دقيقه تتكلمى من عندى لما اجيب موبيل
نور: ااااه صح ياا احمد انت لازم تجيب موبيل علشان ابقا اتصل بيك عليه بدل جارتك الجميله اللي بترد عليا كل مرة دي
احمد : ههههههههه لالا ما انا جولت لابويا الحج

هريدي وقريب هيبعتلى الموبيل اللى بيجولوا عليه ده الموتوريله سنالفيل
نور: هههههههههههههه
أحمد : ايه مش عاجبك ولا ايه يا بت انتي
نور : لالالا تمام
احمد : طب هاتى الموبيل ولا انتى بتهربى من الدجيجه
ولا ايه
نور: ههههه ايه اللى انت بتقوله ده امسك وسلملى عليه اوى يااحمد

.
.

اما نشوف بقي المكالمه بين الحج هريدي وبين ابنه احمد
الي اللقاء في الحلقه الجايه

_________________
عمرى أصبح اليوم مجهـــــــــول
وطريقى بين الدروب مقتــــــــول
ووجهى وتجاعيد الزمان أصحاب
وهــــــذا الحســـــــن كـــم يزول
بكــــى قلبـــــى وجف دمعـــــــه
من ظلـــــم أحلام لم تحـــــــــول
ما بقدرى وما بزمان وكأنه
مكتوب بنصل سيف مسلول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://loveallah.montadarabi.com
ضياء الدين سعيد
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 131
العمر : 32
الموقع : http://www.loveallah.montadarabi.com
العمل/الترفيه : الإنترنت
المزاج : لعب كرة القدم وقرأة الروايات الفرنسيه
تاريخ التسجيل : 07/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: يوميات صعيدى أحب بنت جميله فى الجامعه(واقعيه)   الإثنين يناير 07, 2008 1:40 am

الحلقه العا شرة
أحمد وهو قاعد على البلاج مستنى ام ادهم وتامر

ميييييييين اللى طب عليييييييه
..........



.
.
.
الوليه: ايه يا ميدو إتأخرت عليك
أحمد : لا لا خالص وحتى لو إتخرت يا جمر
الوليه : لا دا أنت شكلك شقى خالص
أحمد: لا دانا اعجبك جوى جوى
الوليه: طيب هنشوف كل حاجه

وهما قاعدين ميين اللى طب عليهم
.............

الجميله نور
ايه انتوا افتكرتوا مين مش كفايه كان هيتاكل علقه امبارح
.
من غير نفس بقى ونور بتتكلم
.
نور: ازيك يا احمد انت هنا من بدرى ولا ايه ؟
أحمد : اه قولت اشم هوا نضيف على الصبح كده
نور: طب تعالا معايا يا احمد لو سمحت انا عايزاك
أحمد : حاضر يانور 5 دجايج وهكون عندك بس اسبجينى انتى
نور : لأ يا احمد لو سمحت انا عايزاك دلوقتى ممكن
أحمد علشان خاطر ميزعلش نور وعلشان هو ميقدرش علىزعلهاراح قايم وراها على طول
نور: ايه يا احمد اللى بينك وبين الست دى ممكن اعرف ؟
أحمد : مفيش حاجه يا نور صدجينى
نور : انتا يا احمدمتعودش تكدب عليا كده
أحمد : وانا والله يا نور معرفش الوليه ام كلسون دى عايزة منى ايه؟
نور بصراحه انا فى حاجه عايز اجولهالك من زمان وكاتمها فى جلبى من زمان جوى جوى
انا يا نور .............
الوليه: ايه واقفين بتقولوا ايه يا أمامييييييير ..
تعالا يا ميدو انا عاوزاك فى حاجه
وراحه شدااااااه من ايده
نور : ميدو !
نور : يا احمد تعالا انا عاوزاك
واحمد واقف مش عارف يعمل ايه
وراحه الوليه شداااه تانى وخدتو ومشيواااااا بعيد عن نور وهو مش عارف يعمل ايه..


المهم نور كانت هتتجن ومش عارفه تعمل ايه
_ وبعد ما رجع حمد
احمد : يا ساتر يا رب على الوليه دى اعوذ بالله

نور: ايه يا احمد كنت فين انا كنت قلقانه عليك قوى وزعلت منك اوى برده علشان مشيت وسبتنى مع الست دي
احمد: دى وليه مجنونه
نور: ليه كانت عاوزة ايه
احمد: كانت بتطلب حاجات غريبه كده وكل شويه تجولى انت صعيدى اى كلام و
لا صعيدى جامد ..
والحمد لله ان ربنا نجانى منها
نور: لا والنبى وبعدين ؟؟؟؟
أحمد : مكونتش اعرف انها كده اناكنت فاكرها عايزةخدمه منى اجدمهلها ولا حاجه طلعت غير كده خالص
نور: طب على لعموم يا احمد انا مش عايزاك تقف معاها تانى ولا تروح معاها تاني

احمد:طلباتك جوامر يا جمر انت والله انت جمر واللى يجول غير كدهيبجا دموسة وابندموسه
نور: هههههههههههههههه
نور: ياااه يا احمد خلاص فاضل 3 ايام والرحلهتخلص ونرجع للترم التانى

احمد : بس انا عايز اجضى ال3 ايام دول وانا معاك ياجمر وعايز اعوضك عن كل اللى فاااااات
نور: بمناسبه ايه يا احمد بتقول الكلام ده وبعدين انت مين سمحلك تقولى كده وبناءن على ايه بتقوله اساسا

احمد وشه اتقلب وجاااااب 100 لون وقبل ما يرد عليهاا........
نور :ههههههههههههههههههه ايه مالك انت عملت كده ليه وانا كنت بهزر معاك على فكره هههههههه
أحمد : اووووووف وه يابووووووى خضتينى يا شيخه انا قولت ايه اللي حصل.
انا عمرى ما حد حرجنى كده خالص
نور: لالالامتخافش كنت بهزر ههههههههه
أحمد : يااااااااه على هزارك اللى عامل زى هزار الراجل بتاع جلد الخرفان اللى بيعدى علينا كل عيد فى البلد
نور: جلدالخرفااااان هههههههههههههه
احمد : يا بت بهزر معاكى دا انتى دمك زى السكر
المهم بس دلوجتى انا لازم اتصل بأبويا الحج فى البلد واطنمه عليا يا نور احسن يكوووون جلجان عليا ولا حاجه وبعدين هو جالى قبل ما تنزل الترعه ( البسين ) اللى انت رايحها ابقا كلمنى وانا نسيت خالص
نور : ترعه
هههههه المهم يا احمد د موبيلى وكلمه
احمد : لا يا نور اصل المكالمه ممكن تكون غاليه شويه نور: يا احمد ولا يهمك الرصيد كله تحت امرك احمد :لا يا نور دا كتير والله ربنا يخليكى ليا يارب بس معلشولو فيها رخامه انتى معاكي اد ايه رصيد
ههههههههههه بهزر معاكى طبعا
نور: خد بقى وبطل رخامه وكلم الحج هريدى وسلملى عليه جوي جوي جوي
هههههههه
احمد : ههههههه ماشى ياسيتى بس بشرط هبقا اديكى دقيقه تتكلمى من عندى لما اجيب موبيل
نور: ااااه صح ياا احمد انت لازم تجيب موبيل علشان ابقا اتصل بيك عليه بدل جارتك الجميله اللي بترد عليا كل مرة دي
احمد : ههههههههه لالا ما انا جولت لابويا الحج

هريدي وقريب هيبعتلى الموبيل اللى بيجولوا عليه ده الموتوريله سنالفيل
نور: هههههههههههههه
أحمد : ايه مش عاجبك ولا ايه يا بت انتي
نور : لالالا تمام
احمد : طب هاتى الموبيل ولا انتى بتهربى من الدجيجه
ولا ايه
نور: ههههه ايه اللى انت بتقوله ده امسك وسلملى عليه اوى يااحمد

.
.

اما نشوف بقي المكالمه بين الحج هريدي وبين ابنه احمد
الي اللقاء في الحلقه الجايه

_________________
عمرى أصبح اليوم مجهـــــــــول
وطريقى بين الدروب مقتــــــــول
ووجهى وتجاعيد الزمان أصحاب
وهــــــذا الحســـــــن كـــم يزول
بكــــى قلبـــــى وجف دمعـــــــه
من ظلـــــم أحلام لم تحـــــــــول
ما بقدرى وما بزمان وكأنه
مكتوب بنصل سيف مسلول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://loveallah.montadarabi.com
ضياء الدين سعيد
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 131
العمر : 32
الموقع : http://www.loveallah.montadarabi.com
العمل/الترفيه : الإنترنت
المزاج : لعب كرة القدم وقرأة الروايات الفرنسيه
تاريخ التسجيل : 07/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: يوميات صعيدى أحب بنت جميله فى الجامعه(واقعيه)   الإثنين يناير 07, 2008 1:44 am

الحلقه الحاديه عشر
مكالمه احمد وابوه الحج هريدى

أحمد : ازيك يابا وازى امى واخواتى والبلد كلتها
وبعدين بينه وبين نفسه (( اللهى تولعوا كلوكوا ))
الحد هريدى: ازيك يا ولدى عامل ايه وايه اخبارك مش ناوى ترجع ولا ايه يا ولدى دى البلد كلتها مستنظراااااك
أحمد: اه طبعا يابا ناوى دى البلد وحشانى جوى جوى جوى
وبعدين بينه وبين نفسه (( اللهى ارجع الاجيها مولعه باللى فيها ))
الحدهريدى : والعمده احمد بيسلم عليك وعايز يكلمك علشان عايز ينزل مصر وعايز يشوفك
علشان تروحوا مع بعض تزورو الأوليه وبالمرة يشتريلوا بهيمتين بدل اللى ماتوا
أحمد : ماتوا من ايه يابا هو انت لسه شغال فى الظريبه عنده ولا ايه يابا
الحد هريدى: ومالها يا ولدى شغلانه الظريبه دا انا دلوجتى اترجيت وبجيت مشرف
على البهايم كلتها
اأحمد : طب الحمد لله يابا
الحد هريدى: طب خد يا ولدى امك عايزة تكلمك
أحمد : يابا والنبى بسرعه علشان انا بتكلم من المحمول ومش بتاعى يابااااااااا
وبعدين بينه وبين نفسه (( يالهوووى يابا عليك وعلى سنينك السوده ))
أم أحمد : ازيك يا ولدى عامل ايه
أحمد : ازيك ياما اااا عامله ايه
أم أحمد : ليك عندى يا ولدى خبر حلو جوى جوى هيعجبك
أحمد : جولى ياما جولى ما ما انا عارف اخبارك
وبعدين بينه وبين نفسه (( اخبارك السوده دى))
أم أحمد : جايبالك عروسه انما ايه زى الجمر يا ولدى
أحمد : عروسه مين دى ياما ؟؟؟
أمه : نفيسه بنت عمك ابو همام
أحمد : نفيسه اللى كانت بتجرى ورا عربيه الرش بتاعه النموس واللي كانت بتنزل الترعه
ياما دى كانت ........ ياما دى جربانه ياما
أمه : دى دلوجتى بجت عروسه وإحلوت يا ولدى
أحمد : ربنا يسهل ياما اا .. بس انا دلوجتى مبفكرش غير فى دراستى .
أحمد : خلاص خلاص ياما سلام دلوجتى علشان الرصيد اللى فى المحمول ميخاصش
أمه : ايه ده يا ولدى انت جيبت محمول
أحمد : وبعدين بينه وبين نفسه (( سلام بجا ياما دا انتى رخايه جوى وراح قافل فى وشها ))
نور: ايه يا احمد سلمتلى على الحج هريدى
أحمد : اه طبعا طبعا يا نور
أحمد: ياااااه يا نور لو شفتى بلدنااااااا حته من شرم كده
نور : نفسى اروح معاك يا احمد مرة واشوفها واشوف الحج هريدى ومامتك وكل اخواتك
أحمد : بينه وبين نفسه ((متشوفيش وحش))
أحمد : اااه يا نور نفسى تشوفى ابويا العمده وهو قاعد فى الظريبه أأخ قصدى
وهو بيبص على الناس اللى شغاله فى الظريبه
أحمد : وأد ايه يا نور ابويا مهتم بنظافه الظريبه أأخ قصدى البلد كلتها
نور: هو بباك عمده طب احكيلى عن اخواتك يا احمد
أحمد : عندى يا ستى أخين وأخت
نور: واسمهم ايه يا احمد
أحمد : عواد وعبعال والبنت اسمها صابحه
نور: وسنهم اد ايه؟؟
أحمد : عواد ده حرامى أد الدنيا
نور: حرااااامى
أحمد : لأ يا شيخه بهزر معاكى
دا عواد عنده خمستااااشر سنه ولسه فى ابتدائى اصل بيحب الدراسه جوى تصورى
نور : وعبعال ؟؟؟؟
أحمد : عبعااااااال يا عينى على عبد العال ... عبعال ده تديله من فوق اكل يديكى من
تحت حاجات تانيه
نور: هههههههههههههههههههههههههه
أحمد : لا دا عبعال فظيع تصورى عبعال فى مرة كنا بنتعشا
فا أمى كانت عاملالنا بيض ومش وكان فى المش دود وكان عبعال
بجاله يومين مكالش لحمه راح واكل الدود وساااب المش
نور: يوميين مكاالش لحمه ههههههههه
أحمد : لأ وايه وبعد ما أكل الدود والبيض دخل الحمام
فضلت يا نور البلد كلتها 7 أيام تعانى من سد فظييييع فى المجارى
نور: ههههههههههه يع يع
أحمد : مقولكيش بجا على صابحه
نور: لألأ كفااااااايه لحد كده
أحمد : لا كله إلا صابحه .. صابحه وهى صابحه.......
وفجأة واحمد بيتكلم مع نور راح طابب عليه واحد
بلدياته من البلد واحمد بقى مرعوب ليشوفوا ويجى يسلم عليه ويفضحه قدام نور
وفعلا ده اللى حصل وبلدياته شافه وراح رايحله على طوووووووووووول

أحمد وشه جااااااب 100 لووووون وخااااااف ليتفضح قدام نور وتعرف ان ابوه ولا عمده ولا حاجه

ورااااااااح دااااخل بلديتناااااا على احمد ..........
........
.
انتظرو التكمله الحلقه القادمه

_________________
عمرى أصبح اليوم مجهـــــــــول
وطريقى بين الدروب مقتــــــــول
ووجهى وتجاعيد الزمان أصحاب
وهــــــذا الحســـــــن كـــم يزول
بكــــى قلبـــــى وجف دمعـــــــه
من ظلـــــم أحلام لم تحـــــــــول
ما بقدرى وما بزمان وكأنه
مكتوب بنصل سيف مسلول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://loveallah.montadarabi.com
ضياء الدين سعيد
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 131
العمر : 32
الموقع : http://www.loveallah.montadarabi.com
العمل/الترفيه : الإنترنت
المزاج : لعب كرة القدم وقرأة الروايات الفرنسيه
تاريخ التسجيل : 07/12/2007

مُساهمةموضوع: رد: يوميات صعيدى أحب بنت جميله فى الجامعه(واقعيه)   الإثنين يناير 07, 2008 1:49 am

الحلقه الثانيه عشر


ودخل بلديتنا على احمد

صميده : أحمد بلدياتى حبيبى ازيك يا صاحبى عامل ايه

أحمد : ازيك انت ياعواد
بينه وبين نفسه (( الله يخرب بيتك ايه اللى جابك دلوجتى يا صميده يا غلس )).؟

صميده : ( عواد ) مين انت مش فاكرنى ولا ايه يا احمد

أحمد :لالا طبعا ازاى يا حمدان فاكرك وانا اقدر انساك

صميده : حمدان مين يا احمدانا صميده ابن عمك الحج شعبان بتاع البليله

أحمد : ااااااه يا جدع وانا اقدرانساك برده ايه اللى انت بتجوله ده وايه اللى جايبك هنا يا حمار قصدى ياصميده

بينه وبين نفسه (( تيجو من بلدكوا وتقرفونا هنا )).؟

صميده :طب والله يا احمد انت كنت واحشنى جوى جوى

فاكر يا احمد ايام زمان اما كنا .......؟

وراح احمد قاطع كلامه

أحمد : اااه طبعا طبعا فاكر يا صميده وانا اقدر انسى

بينه وبين نفسه (( اه يا ابن الدزمه هتفضحنى جدام نور ))..؟

صميده : فاكر اما كنا بنروح نلعب مع البهايم فى ظريبه العمده اللى كان شغال فيها ابوك الحج هريدى

أحمد : هههههههههههههههههه دا انت بجى دمك شرباتوزى السكر يا صمصم

صميده : ولا فاكر اما كنا بنروح الترعه اللى كنا كل يومنروح ناخوض بلنصات فيها

أحمد : هههههههههههههههه يخرب بيت شيطانك ياجدع

بينه وبين نفسه (( عليا الطلاج شويه وهولع فيك يا ابن الدزمه )) ..؟

صميده : ياااااااه كانت ايام

أحمد: ااااااااه (( الله لا يرجعها ))..؟

نور طبعا قاعده بتحاول تفهم اى حاجه بس مش قادرة واقعه من الضحك وفى نفس الوقت مستغربه

صميده : انما مجولتليش يا احمد انت هنا بتعملايه

أحمد : بشم هوااااا اصل الجو حر جوى جوى هناك فى مصر

صميده : طبما انت فى مصر برده يا احمد ولا انت حد ضحك عليك وفهمك انك مسافر بلادبره

أحمد : يااااااه عليك يا صميده مش بقولك دمك بجى زى السكر .. قصدى علىالقاهرة يا خاااااافيف

صميده : اييييييييه ده وبجيت قاعد فى القاهرة كمان؟

أحمد : وفيها ايه يعنى ياخويا ولا هما كاتبين عليها ممنوع دخول الحيوانات

نور : ههههههههههههههههههههههههههههههه

صميده : لا لا ياابن عمى مجصودشي طبعا

أحمد : لا يا سيدى ولا تجصد

بينه وبين نفسه ((ايوه كده ادب معاه خناجه علشان يغووور ابن الدزمه ده )).؟

صميده : انت زعلتولا ايه

أحمد : لا يا سيدى وهزعل من حمار زيك ليه قصدى وهزعل منك ليه

صميده : طب حجك عليا

أحمد : انما مجولتليش يا سى صميده انت هنابتعمل ايه ؟

صميده : انا يا ابن عمى شغاااااااااال فى مطعم فى فندق اسمه تروبيكالا

نور : هههههههههههههههههههههههه اسمه تروبيكانا

أحمد :وكمان مش عارف اسم الفندق اللى انت شغال فيه كتك نيله عليك

صميده : ولا يهمك يا جمر . اللى انتى تجوليه هو الصح

وبعدين مش تعرفنا يا احمد على المزمازيل اللى معاك

أحمد: لا يا سيدى مش هعرفك وبعدين انت مالك

صميده: كده ياابن عمى ماشى ولا يهمك عادى انما انت مجولتليش عبد العال اخوك عامل ايه معالبلد


وعمل ايه فى الازمه اللى كان بيسببها للبلد كلها كل ما يدخل الحمام اصل بجالى كتير منزلتش
البلد

نور:هههههههههههههههههههههههههههههه

أحمد: يالهوووووووى على تجل دمك ياصميده

انت ياض جايب الغلاسه دى منين ؟

أحمد : اييووووه صميده اهو ..اللحج يا صميده اظاهر كده فى حد بينده عليك هناك وبيجول المدير عايزك

صميده:يالهووى المدير عايزنى يجى فى مصيبه حصلت
هجيلكوا تانى

نور :ههههههههههههههه مقولتليش مين ده يا احمد

أحمد : ده ؟ داااا صميده ابوالغلاسه والرخامه والرزاله كلهاااااااااا

نور: هههههههههههه لا ما هو باين عليه

وبعدين هو الكلام اللى بيقوله ده حقيقى

أحمد : يا سيتى متحوطيش فى بالك بجولك دا صميييييييده

أحمد : الله يخرب بيته مخلناش نعرف نتكلم معبعض

نور: لا عادى يا احمد ولا يهمك بس انا زعلانه ان خلاص قربنا نرجع

أحمد : وانا كمان والله يا نور

نور: طب انت هتعمل ايه دلوقتى يااحمد ؟

أحمد : انا جعاااااااااان

نور: هههههههههههه انت على طول كده يا احمد اكل اكل على طول

أحمد : يا باااااى عليكى وعلى جرك هو مش انتى جولتى انهم عاملين الاكل ابون بوفيه

نور: ههههههههههههههههههههه ايه ( ابون ) ؟هههههههههه اسمه اوبن بوفيه

أحمد : يااااااااااه على رزالتك انتى كمان هتعملى زى صميده ولا ايه

بتيجى انتى فى الحاجات التافهه وتتكلمى

نور : ههههههه خلاص معلش

أحمد: طب ايه تيجى تاكلى معايا

نور بكسوف راحه قايلاله اوكى

أحمد : وبتجولى مش جعانه يالهوى عليكى تلاجيجى هتروحى هتعتدى على البوفيه كلها
نور : دا انا برده اللى كل شويه بقول انا جعان اناجعاااااااان

وراحوا الاتنين للبوفيه ويا ريتهم ما راحو للبوفيه
وياسلاااااام على اللى عملوا احمد وعلى الفضاااايح اللى عملها فى اللى بياكلواهناااااك

وهتعرفوا عمل اييييييييه على البوفيه
الحلقه الجااااااااايه ان شاااااااااء الله

_________________
عمرى أصبح اليوم مجهـــــــــول
وطريقى بين الدروب مقتــــــــول
ووجهى وتجاعيد الزمان أصحاب
وهــــــذا الحســـــــن كـــم يزول
بكــــى قلبـــــى وجف دمعـــــــه
من ظلـــــم أحلام لم تحـــــــــول
ما بقدرى وما بزمان وكأنه
مكتوب بنصل سيف مسلول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://loveallah.montadarabi.com
 
يوميات صعيدى أحب بنت جميله فى الجامعه(واقعيه)
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
ضياء الدين سعيد (( فارس المرأة )) :: الركن الأدبى :: إبدعات الأعضاء-
انتقل الى: